آمپلی فایر چیست؟

ساخت وبلاگ

لوازم جانبی دزدگیر خودرو

لوازم جانبی دزدگیر ها نیز به محصولاتی گفته می شود که مکمل دسته بندی دزدگیر ها می باشند و به اصطلاع به اضافه شدن امکانات دزدگیر و خودرو شما کمک می کنند.

برای مثال کیت های پاور ویندور که درون مدار سیم کشی بالابر های شیشه های خودرو شما قرار می گیرد و به دزدگیر و یا قفل مرکزی فابریکی خودرو شما متصل می شود.به این صورت که زمانی که شما شیشه های خودرو خود را فراموش می کنید که بالا ببرید پس از قفل شدن درب ها شیشه ها اتوماتیک ب صورت خودکار یکی پس از دیگری به ترتیب بسته می شوند.

نمونه دیگر را می توان به چشمی های دزدگیر اشاره نمود که بر فرض مثال شیشه را فراموش کرده اید که بالا ببرید و کسی و درون خودرو شما دست خود را وارد میکند ؛ بعد از حرکت ، سنسور چشمی که معمولا در مرکز و وسط داشبورد خودرو نصب می شود آن را تشخیص داده و دزدگیر خودرو را فعال می کند.

سوکت های دزدیگر که نوعی رابط بین سیم کشی فابریکی خودرو و سیم کشی دزدگیر خودرو ها می باشد و به تمیزی نصب و مرتب بودن آن بهبود می بخشد و به هیچ وجه گارانتی خودرو شما وقتی از سوکت های فابریکی استفاده کنید ؛ به هیچ وجه باطل نخواهد شد بدلیل اینکه هیچ تداخلی در سیم کشی خودرو شما ایجاد نخواهد شد.

 

آمپلی فایر چیست؟...
ما را در سایت آمپلی فایر چیست؟ دنبال می کنید

برچسب : سیستم صوتی خو درو ماریامارکت , سیستم کامل ماشین , دزدگیر ماشین , نویسنده : mariyamarket mariyamarket بازدید : 31 تاريخ : يکشنبه 12 شهريور 1402 ساعت: 19:00